2015年6月30日 星期二

*~2015~日本沖繩4天悠遊閒之旅~OKINAWA~*

*~2015~日本沖繩4天悠遊閒之旅~OKINAWA~*




Date: 24th-27th April 2015


DAY 1

由於大假有限, 所以今次選擇拎兩日Annual Leave 連埋星期六,日黎一個4天短途之旅~ Relax一下~

今次是第一次乘搭樂桃航空(Peach), 聽過朋友講Peach的坐位不好坐, 每排座位之間的距離很窄, 而今次我花兒, 仲帶埋花媽媽去, 所以本來都有點擔心, 但最後因為價錢吸引, 所以都選擇了, 還好的就是Peach比我想像中舒適! 所以這3小時30分鐘的航程就在睡夢中渡過J

 

在出發之前, 已經在OTS RENT-A-CAR租了車及WIFI~ 所以一落機就在那霸機場內的OTS Counter 報到~

之後工作人員就會帶我地上一架旅遊巴, 等齊一班租車的人後, 就會開車到市中心OTS的公司去攞車~

OTS Shuttle Bus, 往來機場大概10分鐘~

 

< 呢架車隻色好靚呀!! 當然.租金亦比一般貴啦~ 所以都係影得留念啦^^”





<< 呢架先係我租既~4日大約為港幣$1200左右~


OTS 內除左可以租車同WIFI之外, 仲有預售門票服務~為了方便, 我都預先買左水族館的入場劵~

 

拎車後首先返回酒店Check in & 放低行李先~

我地住既酒店叫: Hotel Tokyo Bizfort Naha , OTS過黎都只不過係10分鐘, 而我地架車可以泊去酒店對而的停車場~ (就在酒店後門對面)

停車場需付1000yen, 之後Check in 時同返酒店職員講, 佢就比張飛我(上面印有住宿日期), 之後就可以自由出入。

 




整頓完後, 就出左去國際通行街同埋食晚飯~

國際通就係一條比遊客買手信既街~ 因為距離酒店好近既關係,可以分開幾日行~ 所以我地第一晚都係略略行左一陣, 就去食飯~

成條街最出夠最多既餐廳就係食燒肉~ 沖繩既石垣牛同埋AGU, 基本上周街都有~

我地無預先Search定邊間, 所以邊行邊揀, 覺得多人, 鋪吸引就入左喇!!

 

 



 

 

 



食飽飽之後就周圍逛逛~ 你會發覺整條國際通都彌漫著幾種東西: 紫薯、海鹽、菠蘿、石垣牛..etc..

 





衘菓子衘殿有多間分店, 單單係國際通都有好幾間,而呢間就最大間, 有好多唔同既菓子同蛋糕, 買手信就最岩。

 

 







沖繩出哂名盛產海鹽~呢間鹽屋售賣多種不同味道的海鹽,一碗碗放哂出黎,仲可以試味tim!!而我都買左d海鹽&雪鹽,同埋一d海鹽製造的餅乾~

買完海鹽之後,當然都要食飯杯海鹽雪糕啦!!!



 

試下味先~

海鹽雪糕只得牛奶味,不過鋪提供了多種不同味道既粉可以自己添加在雪糕上~

 

 

10時左右, 街上的商鋪陸陸續續關門,所以我地都準備返酒店休息lu~

 

 
 
P.S.: 有駕駛的朋友要注意呀!有些停車場10時就會關門,而我地泊車時無留意關門時間,10:3先返去佢地已經收工,好彩負責人留低等我地咋!! 所以真係唔好意思^^”



 

沒有留言:

張貼留言